Pokud potřebujete poradit s programy GEUS, Geometr, GeusNET či GeusTrans, využijte jednu z následujících možností:

 Telefonická podpora

  • Volejte 212 248 048 ... to je nejrychlejší cesta k řešení Vašeho problému. 
  • Telefonní linka je dostupná pondělí a čtvrtky: 8:00 - 17:00.
  • Ostatní dny podpora pouze e-mailem, viz níže.

 Diskuzní fórum GEUS

  • V našem "internetovém diskusním fóru" můžete diskutovat, řešit problémy a hledat již hotová řešení problémů okolo našich programů.
  • Dotazy se okamžitě postupují naší technické podpoře a ta se je bude snažit zodpovědět do jednoho pracovního dne.
  • Dotazy v eSupportu vidí všichni uživatelé, takže si mohou s problémy pomoci navzájem i mimo pracovní dobu naší technické podpory.
  • Vstup do aplikace zde:  support.geus.cz
  • Podrobnější popis této služby zde...

 E-mailem

  • Použijte e-mailovou adresu podpora@geus.cz.
  • Zaslání problémových souborů e-mailem (exporty, importy...), bývá nejrychlejší cestou jak takový dotaz nebo problém vyřešit. GEUS 29.0 a vyšší přímo obsahuje funkci pro zasílání celých zakázek na technickou podporu bez nutnosti používat různých externíchy služeb.
  • Vše také urychlíte tím, pokud připoijíte informace o verzi programu, kterou používáte zvláště v případě, že nejde o poslední verzi programu.
  • Pokud k e-mailu připojíte Váš telefon, můžeme Vám zavolat, pokud bychom potřebovali něco podrobněji popsat.
  • E-mail je předán do portálu technické podpory, ke kterému lze přistoupit i přímo https://geusware.ladesk.cz/ a kde lze i vyhledávat v často řešených případech (FAQ). Vyhledávací pole této služby nalezene i vlevo dole v prohlížeči na této stránce.
  • Podmínky této podpory jsou naprosto shodné se službou Diskuzní fórum GEUS výše.

 AI - umělá inteligence

  • Vpravo dole v prohlížeči na této stránce vidíte ikonu chatbota, který je napojený na naší dokumentaci a databázi znalostí.
  • Jedná o naprostý experiment v počáteční fázi, ale na některé dotazy už odpovídá docela smysluplně.
  • Zatím není napojený na portál naší technické podpory výše, to nastane, až vše bude opravdu funkční. Teprve potom bude chatbot schopen vás přesměrovat na živou technickou podporu, pokud bude sám v odpovědích neúspěšný.
  • V žádném případě chatbot nedokáže analyzovat Vaše soubory s GEUSu, ty musíte nadále zasílat na technickou podporu výše a bude se jim muset věnovat živý pracovník.