Pokud potřebujete poradit s programy GEUS, Geometr, GeusNET či GeusTrans, využijte jednu z následujících možností:

 Telefonická podpora

  • Volejte 212 248 048 ... to je nejrychlejší cesta k řešení Vašeho problému. 
  • Telefonní linka je dostupná v pracovní době (Po až Čt: 8.00 - 17.00 a v Pá: 8:00 - 15:00). 

 Diskuzní fórum GEUS

  • V našem "internetovém diskusním fóru" můžete diskutovat, řešit problémy a hledat již hotová řešení problémů okolo našich programů.
  • Dotazy se okamžitě postupují naší technické podpoře a ta se je bude snažit zodpovědět do jednoho pracovního dne.
  • Dotazy v eSupportu vidí všichni uživatelé, takže si mohou s problémy pomoci navzájem i mimo pracovní dobu naší technické podpory.
  • Vstup do aplikace zde:  support.geus.cz
  • Podrobnější popis této služby zde...

 E-mailem

  • Použijte e-mailovou adresu hotline@geus.cz.
  • Zaslání problémových souborů e-mailem (exporty, importy...), bývá nejrychlejší cestou jak takový dotaz nebo problém vyřešit.
  • Pokud k e-mailu připojíte Váš telefon, můžeme Vám zavolat, pokud bychom potřebovali něco podrobněji popsat.
  • Podmínky této podpory jsou naprosto shodné se službou Diskuzní fórum GEUS výše.